חשיפה • מסמכים מוכיחים: החרדים ממנים את החילונים בבית שמש

    בצלאל קאהן | צילום: ארכיון 1 Comment on חשיפה • מסמכים מוכיחים: החרדים ממנים את החילונים בבית שמש
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז סוף הקדנציה הראשונה של ראש העיר משה אבוטבול, עבור בהסתה עד לבחירות החוזרות וכן בימים האלו ממש מתנהלת מעל דפי העיתונות המקומית בעיר בית שמש הסתה נגד הציבור החרדי, בטענה שהחילונים מממנים את החרדים. משפטים בסגנון החרדים לא משלמים ארנונה, ואנחנו כן. החרדים מקבלים הנחות ואנחנו לא. ועוד כהנה וכהנה טענות.

    הטענות שרוכבות על גבי מסע השיסוי הכללי שעובר הציבור החרי בשנתיים האחרונות בעיקר על ידי לפיד ושות' (מסע שהתחיל בבית שמש כזכור) מקבלות מקום בלב גם אצל תושבים בבית שמש שאינם מתנגדים לדת ולדתיים.

    היום אנו חושפים נתונים הרשמיים שהגיעו לידינו במסמך עירוני רשמי. נתונים שמציגים איזה חלק בעיר בית שמש תורם יותר לשני, וזה לא, לא הציבור החרדי:

    כזכור הבחירות האחרונות הוכיחו כי נכון להיום הציבור החרדי מונה 50 אחוז מכלל העיר בית שמש.

    והנה על פי הנתונים הרשמיים השכונות הלא חרדיות, המוגדרות איזור א', מספקות לעירייה הכנסה מארנונה של 37 מיליוני שקלים, אחרי ההנחות.

    למרבה הפלא, השכונות החדשות, החרדיות, המוגדרות אזור ב', מספקות לעירייה הכנסה מארנונה של 47 מיליוני שקלים. עשרות אחוזים יותר.

    ואם לא די בכך, מסמך נוסף מגלה כי בישיבה של ועדת מחיקת חובות ארנונה שהתקיימה לפני כשלושה שבועות, נמחקו כמיליון וחצי שקלים, מתוכם, 87 אחוזים של תושבים שאינם חרדים ושלושה עשר אחוזים של תושבים חרדים. אז מי חי על חשבון מי?

    וזה לא הכל. הקריה החרדית הוותיקה שמונה למעלה מאלף יח"ד נכללת באיזור הוותיק א' מה שמוריד את סכומי התשלומים של הציבור הכללי לנמוך יותר.

    המסמכים מוכיחים שחור על גליון כי הציבור שמחזיק על גביו את העיר הוא הציבור החרדי שהביא להתפתחות המעברה בית שמש לעיר ואם בישראל כהיום הזה.

    למסיתי בית שמש הפתרונים

    IMG-20140629-WA0005

    IMG-20140629-WA0011



    1 תגובות

    מיין תגובות